:. Hit-Counts .:

free html visitor counters

Tuesday, December 2, 2008

NICE SONG!!

比想象中更痛 你真的没回头
我命令眼泪不许失控
回忆不跟你走 都挤在我心中
我就有责任让它值得被珍重
谢谢你曾让我难过
谢谢我没有想太多
当爱情左盼右顾的时候
我眼泪都笑了 谁还想哭呢
再勇敢的站着 找回光和热
面对你的时候 我不会舍不得
因为你已是过客 因为路有些曲折
是美的
你眼泪都笑了 谁还会哭呢
来不及完美的 就唱首骊歌
想起你的时候 我不是卑微的
反而我没有遗憾 因为我已爱过你
深深的
心碎成了沙漠 就快开凿绿洲
我没有时间不知所措
你温柔的双手 本就不属于我
又何必在乎它以后属于谁呢

2 comments:

Eaven Sun Lee Peng said...

dis was the sing u sang to me yesterday..yeah~u sang to me DavidTao (I Luv You) sumore..kekeke..
p/s: karen's fans pls dun kill me=p

Karen said...

LOL..yaya...the song is nice but i know my singing very bad....dun laugh at me wor!!=D
hahaha...no one will dare to kill u because i will be protecting u always!!^^